петък, 30 ноември 2007 г.

Тарлата в Мадрид със Зузка, Сашко, Ивка и балон

И така, под "Тарлата в Мадрид" се подразбира празника на нашия скъп мадридски патрон Сан Исидро! Хехе, а паркът на Сан Исидро е точно в нашия район - разбирайте на Зу, Сашко и Ивка; И та на въпросния ден, във въпросния парк, ние правихме това , което е показано по долу на снимките, хихи... Прекарахме си добре, то си личи и от снимките. Аз си купих балон,дето му бях хвърлила око още по нова година,ама не си го купих тогава и съжалявах... Та после бяхме у Сашко на гости и като трагнах да се прибирам с метрото се обърках нещо и се качих на линия 5, а не на 6 (и бях готова да се закълна че е 6-цата), докато не минаха към 3 спирки, които ги няма на линия 6, пък и цветът на линията беше зелен,а не сив; и аз не можех да повярвам ,че съм се объркала (който е виждал мадридското метро, знае за какво говоря, и че дори и слепите не се объркват...срам ме е от мене си!) Та значи докато се убедя че съм объркала линията вече беше Карабанчел...хммм! Какви ли не легенди се носят за квартала , а пък за метрото-леле мале... Аз заедно с моя балон, хванахме последното метро в моята посока, което беше фрашкано в нощта на Сан Исидро с много големи групи от странни и съмнителни субекти, солидно почерпени и всеки вече с пиянството си-едни весели, други спят, трети искат да се сбият с някой и така... НО държа да подчертая, че се прибрахме по живо по здраво с балона и че той живя щастливо известно време в моята стая. Сега е грижливо прибран на строго секретно място и очаква деня ,в който ще ми попадне отнякаде бутилка с хелий и балонът ще полети отново кам тавана на стаята ми.... Това стана по време на Сан Исидровите празници в лето господне 2007-мо! :) Всичко стана тъй, както съм го описала по-горе или почти! :)

1 коментар:

Анонимен каза...

eh Iv4e, vurna me nazad vuv vremeto s tezi snimki.Hubavi vremena bqha nali.Tazi tarla be6e ot malkoto ne6ta koito me karaha da se 4uvstvam vse edno sum si v Bulgaria.