понеделник, 28 януари 2008 г.

ЛюбоФ, любоФ-варен картоФ или ЯПОНИЯ


От известно време се възроди онова налудничаво чувство, онзи нездрав копнеж по япония, който си мислех, че съм загубила тук в Мадрид, и който малко ми липсваше... Но ето го отново и точно толкова силен и натрапчив както преди... И си мисля да постна няколко статии-пътеписи от един човек,на когото аз станах фенка и то голяма,ама не е писал повече от 4 статии, които аз с много труд издирих...(или поне другите са неоткриваеми) Но просто са велики, ще постна и текста на статиите да не би да вземат да изчезнат,но ще ви дам и линк в този пост кам оригинала, защото снимките, които са в статиите, са невероятни и ви препорачвам да ги четете от там:
1) Само в Япония
2) Сúпи едно да ти кажа две
3) Нагоре по ескалатора, който води надолу
4) Градски Легенди
Авторът се казва Александър Хаджииванов! Браво на този човек, кефи ме максимално!!!! Открих и други супер интерсни статии, които също ще постна, не само за Япония, но и за Китай. Но ще има и такива, които ще си останат само линкове в този пост! И така започваме с линкове за Япония:
1) Японската бижутерийна техника Mokume Gane
2) Ивайло Калфин на посещение в Япония
3) Малко снимки от Flickr : The Japan HDR Pool
4) Японските новобогаташи търсят суперлуксозни стоки
5) Една българка в Страната на изгряващото слънце
6) Българинът Калоян Махлянов - най-известният европеец в Япония
7) Harem no Jutsu: Как се свалят японски гаджета
8) Learn Japanese online for free
9) Japan Neon Nightlive
10) Близки срещи с Далечния изток - Дисаги
11) Блясъкът на Кимура
И за финал един виц за японци :) : Група японци отива на посещение в български машиностроителен завод. Водят със себе си и преводач японец, обучен в най-добрите традиции на българската литература. Разглеждайки, попадат на интересна сцена. Стругар внезапно избухва и хвърля един детайл на земята крещейки нещо ядосано. Преводачът превежда леко учуден: "Стругарят казва, че иска да прави секс с майката на детайла". Приближава се главният инженер, поглежда детайла и започва да се кара на стругаря. Преводачът превежда "Инженерът пита как стругарят е успял да прави секс с майката на детайла и самият той иска да прави секс с майката на стругаря". Стругарят още по-ядосан отвръща на инженера и преводът е: "Стругарят каза, че няма представа как детайлът е направил секс с майка си, но ако инженерът продължава да му се бърка и да му дига кръвното, ще прави секс с майка му и с майките на другите работници и с майката на директора и дори с майката на самият завод..."

Японците са впечатлени от либидото на стругаря и замислено отминават. Супата от водорасли май не е най-добрата храна...
И вече наистина за финал един мой любим цитат от статията "Да запомниш Китай с добро!" от Яна Шишкова : "Ще разкажа най-показателната случка за целия ми престой в Китай. Стипендията естествено не ми стигаше и към края бях останала съвсем без пари. Тъй като свиря на китара и пея, потърсих работа в един бар, в който всяка вечер имаше жива музика. Взеха ме на работа и цял месец по половин час на вечер пеех за посетителите. Десетина дни, преди да се върна в България, дойде една шумна компания, само от мъже и един от тях след песните ми дойде да ме поздрави. Той каза обичайните комплименти, после директно ме попита какво ми трябва. Аз се стреснах и казах, че нищо не ми трябва, но той настояваше, че след като пея в бар, аз със сигурност имам нужда от нещо. Без да мисля, казах че ми трябва самолетен билет от Нанкин до Пекин, защото имах ужасно много багаж. Той кимна и каза, че може да се уреди. После всичко стана като на сън. На следващия ден той ме заведе в един билетен офис, купи ми билет до Пекин, не се отдели от мен и накрая ме изпрати с колата си до летището и през цялото време не намекна нищо неприлично, нито поиска нещо в замяна. Аз го попитах защо прави всичко това и той каза думи, които ще помня до края на живота си: "За да запомниш Китай с добро!""

Няма коментари: